Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

söndag 31 juli 2011

BLACK+WHITE=COLOR


Jag tycker att kombinationen av det svarta, vita och det oranga är väldigt sjysst..Det är något helt nytt för mig att gilla en sådan stark accentfärg, men jag känner att detta kommer att  inspirera mig när jag inreder den nya lägenheten!

I think the combination of black, white and orange are very gorgeous .. It is something completely new for me to like such a strong accentcolor, but I want this to inspire me when I decorate the new apartment!



Bilder via BoBedre



3 kommentarer:

  1. i also like the white and black with the bit of orange. nice fun tough.
    have a wonderful weekend
    hanlie

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att se hur du väver in det orangea i din lgh!!
    Jag tycker det är svårt med accentfärger, det blir bara lite dovlila och isblått eller massor av färg från kelimmattorna hos oss..
    kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Åh, orange växer som accentfärg även hos mig! Speciellt med svart, vitt och gult som i bilderna ovan! Snyggt! :)

    SvaraRadera