Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 13 juli 2011

MAT PÅ ÖSTERLEN

Idag har vi road-trippat runt på hela Österlen. Tror faktiskt inte att vi missat en enda liten by. Nu vet vi precis var vi vill skaffa sommarställe någonstans ;-). Vi har även hunnit med att äta på en massa bra ställen;

FRIDEN GÅRDSKROG
"En gammal äppelgård vid vägens ände". Grymma pizzor och lite av en hippie-känsla! Riktigt bra!



Cafè, rosteri och pensionat, som är inrett av Norrgavel - riktigt snyggt och stilrent. Nästa år ska jag fixa hotellnätter här! 



INGELSTORP RESTAURANG & PENSIONAT
Av en ren slump ramlade vi på denna krog, som blev en bra avslutning på kvällen. Väldigt sjysst ställe, som ligger i ett fixat garage i Ingelstorp. Kanonmat!



Bilder Charlotte Ryding, IngelstaKafferosterietFriden

2 kommentarer:

  1. Kafferosteriet var riktigt bra att bo på! Supergod frukost :-) Fridens pizzor har godaste pizzorna.

    SvaraRadera
  2. Ja, just det Åsa..Du var ju där förra året ;-) Riktigt bra!

    Kram C

    SvaraRadera