Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 13 juli 2011

ÖSTERLEN!!!!


      

Nu är vi ÄNTLIGEN på (säger man på eller i?) Österlen och jag är som vanligt helt kär och galen i denna underbara delen av skåneland. Det händer alltid någonting med mig när jag kommer hit...Känns liksom som om jag är hemma. Jag har lovat mig själv att jag någon gång ska slå mig ner här. Hitta ett sånt där typiskt, österlenskt hus..Åh vad nice!!! Vi har checkat in på ett litet pensionat, som heter Reunion. Kan verkligen tipsa om det! 



Foto Charlotte Ryding, Bila i Europa





3 kommentarer:

  1. Fina bilder Lotta! Hoppas också på att åka söderut under semestern.

    SvaraRadera
  2. Österlen är helt fantastiskt. Måste dit minst en gång varje sommar!
    Gjorde du några loppisfynd?

    SvaraRadera
  3. Ja, lite loppisfynd blev det allt! ;-) och en massa god mat!!!

    SvaraRadera