Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

lördag 23 juli 2011

TODAY´S WORK...

Det går långsamt framåt i den nya lägenheten. Det gamla köket är varsamt borttaget, för att renoveras och sättas tillbaka på sin plats. Alla plastmattor är borta och det är dags att slipa golven...

The slow progress in the new apartment... The old kitchen has been carefully removed, to be renovated and put back in its place. All plastic carpet is gone and it's time to sand the floors ...



6 kommentarer:

  1. å vad spännande! Hittade precis hit, och det ska bli kul att få se slutresultatet, man kan ju se redan nu att det kommer att bli hur fint som helst!
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tittat in hos mig ;-) Hoppas det blir fler besök!!
    Jag ska kolla in hos dig med!!

    Blackbird

    SvaraRadera
  3. Hej, vilken fin blogg! Hittade hit via 17doors :) Följer nu!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Ny här hos dig. Vilken fin blogg. Kul med nya renoveringsprojekt. Alltid spännande med planering-renovering och sen det bästa slutpiff!

    Ska bli kul att följa ert renoveringsprojekt!

    MVH Madde

    SvaraRadera
  5. Vad spännande! Vi måste komma förbi en dag så vi ser före och efter :-)

    SvaraRadera
  6. Absolut Åsa..! Vi ska nog vara där och fixa i slutet av veckan, så vi kanske kan höras!

    Kram kram

    SvaraRadera