Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

måndag 19 mars 2012

SOMEWHERE IN DENMARK










Sitter och väntar på att åka hem från Sälen, där vi tillbringat helgen. Är faktiskt inte alls sugen på att åka hem. Här är det underbart väder och lugnt och skönt. Sitter och surfar runt lite och hittade de här fina bilderna, tagna av den danske fotografen Peter Kragballe. Jag vet inte så mycket om bilderna mer än att de är hämtade från ett hem någonstans i Danmark. Fint är det i alla fall!

//Waiting to go home from the Swedish skiresort; Sälen, where we spent the weekend. I`m actually not at all eager to go home. Here the weater is fantastic and it´s peace and quiet. I´m sitting with my computer, trying to find some nice pics and found this, taken by the Danish photographer Peter KragballeI do not know much about the pictures more than they are from a home somewhere in Denmark. 
Nice is it anyway!//

7 kommentarer:

  1. Bilder från danska hem kan jag ofta inte se sig mätt på. Oerhört fint allting! Jag har startat en "livsnjutarblogg" där jag kommer att skriva om sådant jag njuter av. Det kommer säkert att dyka upp en och annan danskinspirerad bild. Din blogg gillar jag! Min nya blogg (som är under bearbetning ännu) finns på www.kontrastbalans.se

    SvaraRadera
  2. Brilliant photography. Everything looks perfect....

    SvaraRadera
  3. Utrolig lekkert hjem -skulle ønske jeg bodde sånn!

    Wish you a wonderful week!

    Lots of love xxx

    SvaraRadera