Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 12 april 2012

ANOTHER PROJECT


Vid sidan om mitt vanliga jobb arrangerar jag tillsammans med en anna tjej "DISCOFEVER". Discofever är ett familjedisco, där barn och vuxna dansar loss i en riktig discomiljö. Söndagen den 15 april är det premiär, i Göteborg och all min lediga tid går åt till detta projekt. Det kommer bli hur kul som helst och ugarna kommer att älska det....föräldrarna också, hoppas vi!! På scen är dessutom Youngblood från melodifestivalen!

Det går att läsa mer om eventet samt köpa biljetter på discofever.se.

1 kommentar:

  1. Vilket härligt projekt. Och vilken snygg planch. En riktig discobrud! Lycka till den 15e!

    Kram

    SvaraRadera