Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 27 april 2012

CONTRAST









 Foto Mark Seelen för Dwell

Jag brukar förespråka att behålla det gamla, men det här gillar jag verkligen!
Riktigt snyggt jobbat av arkitekten, Elding Oscarsson.
Huset finns i Landskrona och nu har jag en anledning att ta mig dit.

Den här helgen har jag har lite skojsigt på G, som jag berättar mer om nästa vecka...
Ha det bäst!

//Really nicely done by the architect, Elding Oscarsson.
The house is located in Landskrona and now I have a reason to take me there.//

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig. Gillar när man håller sig till det gamla. Älskar att gå på gatorna med dom gamla husen som ligger tätt tätt. Men på något sätt passar den nya byggnaden in i bilden.
    Ha en skön helg! Anita

    SvaraRadera