Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

fredag 20 april 2012

DIY LAMP





Titta vilken fin DIY lampa jag hittade hos underbara bloggen, WeekdayCarnival!
Kanske något för vårt sovrum!
Ha en fin helg!

//Look what a nice DIY lamp I found at the wonderful blog, WeekdayCarnival!
Maybe something for our bedroom!
Have a nice weekend!//

5 kommentarer:

  1. Weekday Carnival är ju helt makalös, där hittar man alltid nåt! Precis som här :)
    Trevlig helg /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad ni alltid är gulliga ;-)!

      Ha det bäst i vårsolen!

      Kram Blackbird

      Radera
  2. Digger den lampen! Har akkurat malt en vegg på sovrommet i industrigrå, så den hadde jo passet perfekt :)
    Veldig bra blogg du har :)

    SvaraRadera