Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

onsdag 4 april 2012

LIVING IN AN EGG

Foto Frederik Vercruysse via Wimdu

Varför inte bo i ett ägg i påsk?!

För 1600kr kan man övernatta i detta underbara ägg, hela 8 kvadratmeter stort. Ägget, även kallat Blob VB3, är designat av den holländska arkitektbyrån dmvA Architecten och ligger cirka tre mil utanför Antwerpen i Belgien.

Jag vill önska alla mina fina läsare en underbar påsk!

//The egg, also known as Blob VB3 is designed by the Dutch architectural firm dmvA Architecten and is located about three mil outside Antwerp, Belgium.
Have a wonderful Easter// 

2 kommentarer:

  1. Ha en fortsatt skön helg! trots snö och kyla. GLAD PÅSK / Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma till dig! Hoppas du haft en fin påsk!

      Kram Blackbird

      Radera