Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 26 april 2012

A NEW LOOK







Foto Inger Marie Grini för BoBedre

Det gamla förfallna svetsarhuset fick sig en rejäl renovering och en skandinavisk look när det danska industridesigner paret flyttade in.

//The old fallen house got a new scandinavian look when the Danish industrialdesigners moved in.//


5 kommentarer:

  1. Gillar målningen på den första bilden, och den lila stolen längre ned. Färg!

    SvaraRadera
  2. En skön känsla med färgklickarna som verkligen syns i den för övrigt lugna miljön. Snyggt!
    Skön Helg! Anita

    SvaraRadera
  3. Fina miljöer med positiv energi! Jag tror inte att jag har kommenterat så ofta hos dig, men jag tycker alltid att du bjuder på så mycket inspiration. Har en liten award hos mig till dig som ett litet bevis på det, om du vill ha... :) Ha en fin fredag! Kram Madeleine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack gulligaste du! You made my day!!

      Kram Blackbird/Charlotte

      Radera
  4. Vad roligt att du blev glad! :) Superfin helg till dig! Kram Madeleine

    SvaraRadera